نمایندگی بوش تهران

نمایندگی بوش تهران ، جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر بوش
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ | دسته : نمایندگی بوش

نمایندگی بوش ایوانک - 02122193725

نمایندگی بوش ایوانک - بوش پرشین

نمایندگی بوش ایوانک - تولید کننده لوازم و کالاهای مصرفی با تکنولوژی بالای آلمانی است که به طور منظم بر اساس گزارشات مصرف کننده رتبه خوبی کسب می کند. بوش سومین تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی بوش در جهان است و لوازم خانگی آنها از سال 1991 در منازل سراسر آمریکا استفاده شده است. شرکت لوازم خانگی بوش تعمیرات لوازم خانگی برای مارک های بزرگ مانند بوش را از سال 1989 در شیکاگو آغاز کرده است. اگر با دستگاه خود مشکلی داشتید، با تعمیر بوش تماس بگیرید!

حتما بخوانید :  تعمیر بوش در تهران 

خدمات ارائه شده در بخش تعمیرات بوش

با توجه به کیفیت ساخت محصولات خانگی بوش، در اکثر موارد خرابی یا اِرورهای دستگاه با یک سرویس ساده قابل رفع می باشد. چرا که قطعات اصلی محصولات بوش، کیفیت بسیار بالایی دارند و به راحتی معیوب نمی شود. لذا تعمیرکاران لوازم خانگی بوش می بایست آشنایی کامل با تعمیرات این برند را داشته باشند تا بتوانند عیب یابی را بصورت دقیق انجام داده و از تحمیل هزینه های زیاد به شما خودداری نمایند. عیب یابی دستگاه، مهمترین بخش از فرآیند تعمیرات می باشد. چنانچه عیب یابی بصورت درست و صادقانه انجام گردد رضایت مشتریان عزیز بوش بیش از پیش خواهد شد. تعمیرکاران و سرویس کاران مراکز ما با تسلط کامل بر عیب یابی و تعمیر محصولات خانگی بوش ، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

درباره شرکت بوش BOSCH :

شرکت بوش در سال 1986 با بنیانگذاری به نام رابرت بوش و یک کارگاه برق آغاز به کار کرد. این کارگاه تخصصی در مکانیک و مهندسی بسیار دقیق بود. در بین سال های 1905 و 1908 این شرکت تحت عنوان مگنتو بوش تعمیر ارائه می داد اما هیچ محصولی تولید نکرد. در سال 1912 این شرکت اولین کارخانه خود را ساخت.
شرکت بوش در سال 1933 اولین دستگاه خود را عرضه کرد. رابرت بوش، بنیانگذار شرکت بوش، در سال 1942 از دنیا رفت. این شرکت به کار خود ادامه داد و در سال 1952 یک پردازنده مواد غذایی تولید کرد. پردازنده مواد غذایی برای ایجاد سهولت پخت و پز برای زنان خانه دار تولید شده بود. این محصول بسیار چشم نواز بود و کار در آشپزخانه را راحت تر کرد.

آشپزی با فر دیواری بازکن جانبی بوش

Cooking with the Bosch SideOpening Wall Oven

تعمیر بوش در ایران

شرکت بوش یکی از شرکت های پیشرو در صنعت لوازم خانگی است. در کشور ایران نیز بوش جایگاه خوبی در میان مردم پیدا کرده است و محصولات این برند در بسیاری از آشپزخانه های ایرانی یافت می شود. هر محصولی ممکن است پس از مدتی استفاده نیز به سرویس یا تعمیر پیدا کند. مثلا فیلتر جاروبرقی بوش در حداقل حالت خود باید سالی ۳-۴ بار تعویض شود و در مواقعی نیز ممکن است قطعاتی از دستگاه نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. نکته ای که در این بین حیاتی به نظر می رسد این است که تعمیر لوازم خانگی بوش را نباید به هر کسی سپرد.

نمایندگی بوش ایوانک - 02122193725

تکنولوژی بالای به کار رفته در محصولات این برند آلمانی ما را مجاب می کند تا برای تعمیر آن به سراغ تکنسین های حرفه ای تعمیر بوش برویم. گویا سرویس به عنوان تعمیر رسمی بوش با بهره گیری از تکنسین های متخصص تعمیرات لوازم خانگی بوش می تواند نیاز های شما را به خوبی پاسخ دهد.

تاکید متخصصین تعمیرات بوش بر این است که برای صرفه جویی در هزینه ها اولویت را به تعمیر قطعات بدهند و تا زمانی که یک قطعه واقعا نیاز به تعویض نداشته باشد آن را تعویض نکنند.

با متخصصان ما در ارتباط باشید :

متخصصان و مهندسین مجموعه «بوش پرشین» آموزش های بسیار کاملی در حوزه تعمیرات برند اروپایی BOSCH را گذرانده ، از دانش روز دنیا این زمینه برخوردار هستند و به صورت منظم در حال بروز رسانی اطلاعات خود می باشند. ارتباط کارشناسان مجموعه «بوش پرشین» با برند BOSCH به صورت مستمر و طولانی مدت بوده از این رو شما می توانید با نهایت اعتماد نسبت به تعمیر لوازم خانگی بوش خود توسط این مجموعه اقدام نمایید.
تعمیرکاران «بوش پرشین» به هیچ عنوان هزینه های ساعتی را به شما تحمیل نخواهد کرد، تعمیرات انجام شده توسط ما بر مبنای عمل انجام شده و به صورت یکباره می باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر لوازم خانگی بوش با ما تماس بگیرید. (تلفن تماس : 021۲۲۱۹۳۷۲۵)

هم اکنون درخواست ثبت کنید

پس از تماس شما و دریافت مشاوره اولیه به صورت رایگان، کارشناسان ما سریعاً به محل شما اعزام شده و تمامی تلاش خود را خواهند کرد که تعمیرات و سرویس دستگاه معیوب شما را در اسرع وقت به بهترین نحو و با کمترین قیمت انجام دهند.


سوالات متداول نمایندگی بوش تهران

اگر نیاز به نمایندگی بوش تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

درصورت اتمام گارانتی بوش می توانیم از خدمات این وبسایت استفاده نماییم؟

بله، شما عزیزان می توانید بعد از اتمام گارانتی نیز از خدمات این وبسایت استفاده نمایید.

هزینه خدمات ، تعمیرات و قطعات محصولات خانگی بوش چقدر است؟

کلیه خدمات ارائه شده و قطعات تعمیر یا تعویض شده مطابق با آخرین نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و فاکتور ارائه می گردد.

آیا خدمات در محل انجام می گردد؟

تکنسین ها با تجهیزات کامل در محل حاضر شده و در اکثر موارد از ارسال دستگاه به شرکت خودداری می گردد.

  تعمیرات صورت گرفته چه مدت گارانتی دارد؟

مدت گارانتی تعمیرات پس از اتمام کار 90 روز می باشد .این مدت، بستگی به قطعه استفاده شده و یا خدمت صورت گرفته می باشد .مدت گارانتی هر قطعه در لیست انتهای فاکتور درج گردیده است.برای مثال تعویض پمپ لباسشویی بوش شامل یکسال گارانتی و عیوب دیگ ومحورهای چرخنده شامل 3 ماه گارانتی میباشد. مدت این گارانتی در فاکتور تعمیر لوازم خانگی بوش ثبت خواهد شد.


مطالب مرتبط :

دیدگاه کاربران