نمایندگی بوش تهران

نمایندگی بوش تهران ، جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر بوش
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ | دسته : تعمیر بوش

تعمیر بوش در رجائی با تخفیف 10 درصدی - 02122193725

تعمیر بوش در رجائی با تخفیف 10 درصدی - 02122193725 - بوش پرشین

تعمیر بوش در رجائی - تعمیرآنلاین به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات بوش در کنار شماست. هم اکنون سفارش نصب، بررسی گارانتی لوازم خانگی بوش و تعمیرات دستگاه خود را ثبت کنید. بدین منظور می توانید با دفتر مرکزی بوش BOSCH در ایران تماس بگیرید و یا فرم درخواست اعزام تعمیرکار بوش را تکمیل کنید. کارشناسان بوش پاسخگوی شما هستند.

خدمات پس از فروش بوش

شرکت ما به عنوان اولین و معتبرترین نمایندگی مجاز تعمیر بوش در تهران مفتخر است بهترین و بی نقص ترین تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش را به مشتریان عزیز ارائه دهد. شما می توانید همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز با نمایندگی تعمیرات بوش تماس بگیرید و مشکل وسیله خود را توضیح دهید.سپس، ما تعمیرکار مربوطه را در کم تر از نیم ساعت به محل شما می فرستیم تا وسیله شما را تعمیر کنند.
از نظر هزینه خیالتان راحت باشد. ما نسبت به سایر نمایندگی های مجاز تعمیر بوش در تهران وسیله شما را صد در صد با کم ترین هزینه تعمیر می کنیم. کافی است به ما اعتماد کنید و با تلفن نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید. فرقی نمی کند کارت ضمانت شما دارای اعتبار هست یا نه نیروهای ما آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز خواهند بود.

تاریخچه برند بوش

شرکت بوش یا به زبان اصلی و زادگاه این شرکت BOSCH نام شرکتی است که بر پایه‌ی فناوری و در سال ۱۸۸۶ توسط آقای رابرت بوش در شهر اشتوتگارت کشور آلمان بنیان نهاده شده است، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های لوازم اتوماتیک برقی در جهان می‌باشد.

تعمیر بوش در رجائی با تخفیف 10 درصدی - 02122193725

در حال حاضر دفتر مرکزی شرکت بوش در شهر گرلینکن آلمان واقع شده است، شرکت بوش با فعالیت در حوزه های مختلف فناوری صنعتی و خودکار ، کالاهای مصرفی و فناوری های ساختمانی این شرکت دارای ۴۷ میلیارد یورو فروش در سال بود که با  داشتن رشد ۲۷ درصدی در سال سریع ترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله ی خود ثبت نمود ، همچنین این شرکت دارای شهرت فراوانی در زمینه ی تولید لوازم خانگی می باشد.

تکنولوژی سبز در تعمیرگاه بوش

تعمیر بوش در رجائی با تخفیف 10 درصدی - 02122193725

علامت سمت راست نشان دهنده تمرکز شرکت بوش بر روی صرفه جویی در مصرف آب و برق در عین داشتن عملکرد و بازده بسیار بالا و عالی می باشد ، در حال حاضر تمامی محصولات کمپانی بوش با هدف کاهش تاثیرات منفی بر محیط زیست ساخته می شوند .
به عنوان مثال در یکی از مدل های Active Water به صورت همزمان مصرف آب و برق را نسبت به مدل های قبلی آن به میزان بسیار زیادی کاهش داده است .
در دستگاه های دارای خشک کن نیز میزان مصرف انرژی به میزان ۵۵ درصد کاهش پیدا کرده ، لازم به ذکر است بیش از ۴۰ درصد از فعالیت های جدید شرکت بوش مرتبط با مسائل مرتبط با کاهش انرژی می باشد .

خدمات ارائه شده در بخش تعمیرات بوش

با توجه به کیفیت ساخت محصولات خانگی بوش، در اکثر موارد خرابی یا اِرورهای دستگاه با یک سرویس ساده قابل رفع می باشد. چرا که قطعات اصلی محصولات بوش، کیفیت بسیار بالایی دارند و به راحتی معیوب نمی شود. لذا تعمیرکاران لوازم خانگی بوش می بایست آشنایی کامل با تعمیرات این برند را داشته باشند تا بتوانند عیب یابی را بصورت دقیق انجام داده و از تحمیل هزینه های زیاد به شما خودداری نمایند. عیب یابی دستگاه، مهمترین بخش از فرآیند تعمیرات می باشد.

چنانچه عیب یابی بصورت درست و صادقانه انجام گردد رضایت مشتریان عزیز بوش بیش از پیش خواهد شد. تعمیرکاران و سرویس کاران مراکز ما با تسلط کامل بر عیب یابی و تعمیر محصولات خانگی بوش ، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

تعمیر ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی بوش

بیشتر خرابی‌های لوازم خانگی این دو وسیله را در بر می‌گیرد. از مشکلات رایجی که در ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی بیشتر رخ می‌دهد، می‌توان به تمیز نشستن ظروف، تخلیه نکردن آب، ماندن کف روی ظروف، از کار افتادن ظرفشویی و در لباسشویی نیز به تخلیه نکردن، عدم آبگیری به موقع، صدای زیاد و... اشاره کرد. با بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی بوش، تمامی مشکلات را رفع خواهید کرد.

تعمیر یخچال بوش

یخچال معمولا کمتر از لوازم دیگر دچار مشکل می‌شود. اما به هر حال، برخی از مواقع ممکن است خنک نکند، مواد غذایی فاسد شود، نیاز به شارژ یخچال باشد، یخ ساز دچار مشکل شود و.... اما برای بهره مندی از خدمات تعمیر یخچال بوش در محل تنها کافیست با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

تعمیر مایکروویو و سولاردم بوش

از دیگر لوازم خانگی این برند می‌توان به مایکروویو و سولاردم اشاره کرد. در صورتی که مایکروویو شما جرقه می‌زند، سینی مایکروویو نمی‌چرخد، قطعات آن معیوب شده است، غذا را گرم نمی‌کند و... با مرکز تعمیر مایکروویو بوش تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی و تلویزیون بوش

تلویزیون معمولا بیشتر از لوازم دیگر خراب می‌شود. تاریک شدن صفحه نمایش، کاهش صدا، بروز خطوط افقی روی تلویزیون بوش و... همگی قابل رفع است. اگر جاروبرقی شما مکش خوبی ندارد، روشن نمی‌شود. بوی سوختگی می‌دهد و... به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.

چطور به سرویس بوش اعتماد کنیم؟

سرویس کاران تعمیرگاه «بوش پرشین» همگی آخرین آموزش های لازم پیرامون تعمیر لوازم خانگی بوش را زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی گذرانده اند. به همین خاطر ما این دلگرمی را به مشتریان عزیزمان می دهیم که همیشه کیفیت و رضایت مشتریان برای ما از کسب درآمد، ارزش فوق العاده بیشتری داشته است.
یکی از مهمترین شعارهای تعمیرگاه «بوش پرشین» که به تمام سرویس کاران متذکر می شویم این است که رابطه ما با مشتری فقط به دید کسب درآمد نبوده و نیست بلکه ما به عنوان یک دوستی ماندگار به این رابطه نگاه می کنیم. زیرا اگر مشتریان نباشند عملا «بوش پرشین» نیز وجود نخواهد داشت.

سوالات متداول تعمیر بوش در تهران

اگر نیاز به تعمیر بوش در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

لوازم خانگی بوش در چه کشوری تولید می‌شود؟

در حالت کلی بوش متعلق به کشور آلمان بود و در دهه گذشته با تاسیس کارخانه B,S,H در ترکیه بیش از ۷۰ درصد محصولات بوش در کشور ترکیه تولید می شود .

به منظور ثبت سفارش تعمیرات بوش چه اقدامی انجام دهم؟

به منظور ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی بوش BOSCH میتوانید به صورت مستقیم باشماره 021-22193725 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات به صورت ۲۴ ساعته تکمیل نمایید .پس از ثبت سفارش تا قبل از ساعت ۲۱، تکنسین در کمتر از ۳۰ دقیقه با شما به منظور هماهنگی حضور در منزل تماس خواهد گرفت . از ساعت ۲۱تا ۸ صبح روز بعد، تکنسین در ابتدای ساعت کاری ۹ صبح با شما تماس خواهند گرفت و در همان روز در منزل شما حاضر خواهند شد.

خدمات انجام شده توسط مرکز خدمات بوش چه مدت گارانتی دارد؟

تمامی خدمات صورت گرفته شامل سه ماه ضمانت بوش می‌باشد. توجه داشته باشید که قطعات تزیینی، لاستیکی شامل ضمانت نمی‌باشد.

دیدگاه کاربران