نمایندگی بوش تهران

نمایندگی بوش تهران ، جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر بوش
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴ | دسته : شرکت بوش

شرکت بوش پرشین ازگل - نماینده رسمی و انحصاری خدمات بوش در ایران

شرکت بوش پرشین ازگل ، نماینده رسمی و انحصاری خدمات بوش در ایران

شرکت بوش پرشین ازگل ، شرکت انحصاری و قانونی خدمات بوش در ایران است.هلدینگ بوش سرویس به عنوان شرکت مادر ، 4 نماینده رسمی و قانونی در ایران دارد که این 4 شرکت به عنوان زیر مجموعه ی شرکت بوش پرشین ، دارای خدمات یکسان هستند و مدل و کد و قیمت کالاهای آنها با هم یکسان است و هیچ تفاوتی بین کالاها و قیمت های آنها وجود ندارد.

موسس شرکت بوش

رابرت بوش متفکر آلمانی توانست شرکتی با نام فامیلی خود در اشتوتگارت آلمان تاسیس کند، او در سال ۱۸۸۶ توانست کمپانی را تاسیس کند که امروزه تحت نام Bosch توانسته شهرت جهانی پیدا کند، رابرت بوش در سال ۱۸۹۱ با این باور که بتواند در آینده شرکتی بزرگ را در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات اداره کند، ۱۵ نفر را در شرکت خود به استخدام درآورد.
اما در همان سال با شکست عجیبی رو به رو شد و تمام سرمایه خود را تا پایان سال از دست داد، این شکست تا جایی ادامه پیدا کرد که او مجبور به قرض گرفتن مقداری پول از مادر خویش شد، حتی وام‌های سنگین بانکی را برای نجات شرکت خویش گرفت اما تا سال ۱۸۹۲ مرز ورشکستگی را با تمام وجود احساس کرد.

تاریخچه کولر گازی و معرفی آن

کولر گازی‌هایی که امروزه به عنوان نسل جدیدی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی شناخته می‌شوند، توسط مخترع آمریکایی به نام ویلیس کریر، در سال 1902 میلادی اختراع شد. در واقع، زمانی که ویلیس کریر در تلاش بود تا بتواند راه حلی برای خنک کردن دستگاه های چاپ پیدا کند، اولین کولر گازی ظهور کرد. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد کولر گازی بدانید، به مقاله وبلاگ کولرنیو پیشنهاد میکنیم مقاله کامل کولر گازی چیست را بخوانید.

تابلو بوش بر سر در فروشگاه الزاما نشان از فروشگاه رسمی نیست .

صرف داشتن تابلو بوش بر سر در یک فروشگاه به معنای نماینده رسمی و معتبر بوش پرشین نیست.فروشگاهی نماینده ی رسمی و معتبر بوش است که کالای بوش را فقط با یکی از گارانتی های بوش پرشین بفروشد و همچنین کالای بدون گارانتی بوش پرشین که شامل گارانتی های متفرقه است را در فروشگاه در ویترین خود نداشته باشد.همچنین کالا از برندهای دیگر نیز در فروشگاه خود نداشته باشد.

عامل پیشرفت شرکت بوش در عرصه بین الملل

کمپانی بوش با توجه با پاسخگویی به انواع نیازهای مشتریان و مردم در سراسر دنیا توانسته جایگاه خود را به مراتب از سایر شرکت ها رقیب بالاتر ببرد. این کمپانی پیوسته به دنبال آن بوده و هست که شرایطی را فراهم کند که مردم به وسیله آن شرایط به محصولات تولید شده توسط شرکت بوش اعتماد کنند. همچنین با ایجاد اشتغال برای مردم در سراسر دنیا توانست جای خود را دل ها باز کند.

حتما ببینید : تعمیر بوش در تهران

مسئولین شرکت بود همواره در باب سرمایه گذاری بر روی ارزش های نهفته در فرهنگ و تمدن های متفاوت در جای جای دنیا تلاش می کردند. کمپانی بوش با این اقدام تمام نیازهایی را که مردم فرهنگ های مختلف دچار کمبود آن ها بودند را برطرف کرد، به این وسیله به جرات می توان گفت در میان تمام اقوام و مردم این شرکت بسیار شناخته شده است.

شرکت بوش پرشین ازگل - نماینده رسمی و انحصاری خدمات بوش در ایران

این کمپانی بوش در سال ۱۹۵۲ میلادی انقلابی در زمینه ساخت و طراحی لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی و نیمه صنعتی به پا کرد. یکی از فعالیت هایی که شرکت بوش بسیار به انسان ها کمک کرد، بحث حفاظتی بود. متخصصان کمپانی بوش با به کارگیری فناوری روز آن زمان توانستند عایق های حفاظتی تولید کنند که به وسیله آن مصرف کنندگان حداکثر ایمنی را تجربه کنند و از خطرات و حوادثی که در صورت تماس با برق ممکن بود برای آن ها رخ دهد در امان باشند.
در سال ۱۹۵۴ میلادی شرکت بوش توانست محصولات بی نظیر خود را در کشورهایی مانند استرالیا، برزیل و هندوستان به مرحله فروش برساند. در سال ۱۹۶۵ و ۱۹۶۶ میلادی لوازم و تجهیزات برقی و صنعتی و نیمه صنعتی شرکت Bosch توانست به فروش فوق العاده در سراسر دنیا برسد.
اگر از کارکنان و مسئولان شرکت بوش از نحوه برخورد مدیران با آن ها سوالاتی بپرسید، همه آن ها اقرار خواهند کرد که مدیران مبنای فعالیت کمپانی BOSCH را رضایتمندی آن ها قرار داده اند، آن ها اعتقاد دارند که پیوسته فعالیت شرکت باید پیوسته بر مبنای جست و جو و به کارگیری ایده های نو و به روز باشد به طوری که اگر در دنیا افرادی با نیاز های هر چند بی ارزش رو به رو باشند، برای آن نیاز ها پاسخ های ساده و در عین حال کارآمد در نظر گرفته شود. چرا که این مدیران اعتقاد دارند که نام و برند تجاری شرکت بوش، معادل تعهد به کیفیت، خدمات و نوآوری در درازمدت است.

شعار شرکت بوش

این کمپانی از بدو تاسیس خود همواره شعار بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می کند را از دست بدهیم سرلوحه کار خود قرار داده است. این شرکت پیوسته اعتقاد دارد که ارائه کیفیت از اهمیت بالایی در جذب مشتری برخوردار است. به جرات می‌توان گفت که شرکت بوش در زمینه فروش و تاسیس لوازم برق مقدم است.

محصولات شرکت بوش Bosch Company مبتنی بر نیاز مردم و براساس جلب رضایت مشتری است. به دست آوردن اعتماد مردم در خرید از محصولات شرکت بوش اهمیت بسیار بالایی برای این شرکت داشته و به همین دلیل محصولات با کیفیتی را در بازار عرضه کرده است.

پس به شما این تضمین را می دهیم که اگر از محصولات شرکت بوش استفاده کنید هرگز پشیمان نخواهید شد.
شرکت بوش در دسته شرکت های بسیار بزرگ در دنیا قرار دارد به گونه ای که ۳۵۰ کمپانی در انحصار آن قرار دارد. این شرکت ها به صورت سالانه ۶۰ درصد از درآمد کمپانی بوش را تامین می‌کنند. کمپانی بوش بخش گسترده‌ای از شرکت‌های خود را در کشور زادگاه خود یعنی آلمان قرار داده است. با این حال در کشورهایی دیگر مانند هند، سوئیس، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، بلژیک و چند کشور دیگر شرکت های بیشماری تاسیس کرده است. این کمپانی بسیاری از افراد را صاحب شغل و درآمد کرده است. تعداد پرسنل و کارکنان این شرکت به صد و دوازده هزار نفر در سراسر دنیا می رسد.
شرکت بوش در ایران در بخش لوازم خانگی شناخت بیشتری پیدا کرده است. به گونه‌ای که شما هیچ خانواده‌ی ایرانی را پیدا نمی‌کنید که حداقل یک بار قصد خرید لوازم خانگی بوش را نداشته باشد. البته لوازم و تجهیزات شرکت بوش نیز در ایران طرفداران بیشماری دارد اما با این حال مردم ایران این شرکت را با لوازم خانگی ارائه شده می‌شناسند. محصولاتی که کمپانی بوش در سراسر دنیا عرضه می کند دارای برچسب انرژی +++A می باشد. این بدان معنی است که استفاده از لوازم بوش سبب کاهش مصرف برق می‌شود. کاهش مصرف برق می‌تواند به صورت قابل توجهی هزینه‌های شما را کاهش دهد. این ویژگی بیانگر آن است که تمام محصولات شرکت بوش از استانداردهای کیفی بالایی برخوردار هستند و می‌توان به راحتی به این محصولات اعتماد کرد.


سوالات متداول شرکت بوش پرشین تهران

اگر نیاز به نمایندگی شرکت بوش پرشین در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

آیا کارشناسان تعمیر بوش تخصص لازم را دارند؟

تمامی کارشناسان و تعمیرکاران تعمیرآنلاین، دوره های تخصصی شرکت بوش را گذرانده و پس از پایان دوره، گواهینامه معتبر B/S/H را دریافت کرده اند. علاوه بر آن این تکنسین ها دوره های تعمیرات عملی را به صورت فشرده گذرانده و از آخرین تغییرات و ایرادات لوازم خانگی بوش با اطلاع هستند.

در چه زمان باید شارژ گاز کولر گازی را انجام دهیم

در حالت کلی بوش متعلق به کشور آلمان بود و در دهه گذشته با تاسیس کارخانه B,S,H در ترکیه بیش از ۷۰ درصد محصولات بوش در کشور ترکیه تولید می شود .

دیدگاه کاربران