نمایندگی بوش تهران

نمایندگی بوش تهران ، جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر بوش
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ | دسته : تعمیر بوش

تعمیر ماکروفر بوش قلهک ☎️ 02122193725 نمایندگی بوش

تعمیر ماکروفر بوش قلهک ☎️ 02122193725 نمایندگی بوش - بوش پرشین

تعمیر ماکروفر بوش قلهک - با قطعات اورجینال و بکارگیری بهترین کارشناسان و تعمیرکاران کشور در مرکز تعمیرات بوش انجام می‌شود. خدمات این تعمیرگاه مجاز با 180 روز گارانتی، به صورت رسمی ضمانت می‌شود.

خدمات تعمیر مایکروفر بوش در «بوش پرشین» با استفاده از قطعات اورجینال و توسط تعمیرکاران متخصص در این زمینه انجام می شود. مرکز تعمیرات ماکروفر بوش در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تکنسین های مجرب و متخصص «بوش پرشین» همواره آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر مایکروفر بوش به شما عزیزان در محل می باشند. لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات ماکروفر بوش در «بوش پرشین» می توانید در هزینه های تعمیرات خود به میزان زیادی صرفه جویی نمایید. 

تعمير ماکروویو بوش

خدمات ارائه شده در «بوش پرشین» برای تعمير مایکروویو بوش منحصر به اشکالي خاص نيست و تعمير تمامی ایرادهای مرتبط با اين دستگاه را دربرمیگیرد. هدف نهایی پایکار سرویس، سرویس و تعمير قطعات معيوب اين دستگاه است؛ از اين‌رو حدالامکان از تعويض قطعات خودداری می شود تا هزینه های تعمیر و سرویس دستگاه تا جایی که امکان دارد کاهش یابد.

حتما ببینید : تعمیر بوش تهران

اما از سويی ديگر در صورتی که ميزان نقص دستگاه بالا بوده و نياز به تعويض برخی قطعات باشد، به شما اين اطمينان را می‌دهيم که قطعات جايگزين شده در «بوش پرشین» اصلی بوده و از بالاترين سطح کيفی برخوردار باشند. تعميرات ماکروویو بوش در صورتی که به دست کارشناسان اين حيطه و با استفاده از تجهيزات تخصصی اين کار انجام پذيرد می‌تواند کيفيت اوليه اين محصول را بازيابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با يک دستگاه نو و سالم را بچشاند.
همچنین بهتر است بدانید کارشناسان تعمیرگاه بوش، در قبال اطمینان شما به این تعمیرگاه خدماتی را ارائه می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

  • تمامی خدمات تعمیرات و تعویض قطعات تا پایان زمان گارانتی رایگان می باشد.
  • تمامی قطعات کاملا اصلی و باکیفیت می باشند.
  • متخصصان در اولین فرصت به محل مراجعه می کنند.

علاوه بر اين متخصصان ما نکات و توصيه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحيح از ماکروفر بوش را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد. برای ثبت درخواست تعميرات ماکروفر بوش خود می توانيد فرم درخواست تعميرات را تکميل و يا با شماره 22193725-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

در صورت خرید مایکروفر بوش با شماره درج شده در گارانتی تماس بگیرید و در غیر این صورت با «بوش بوش پرشین» تماس بگیرید.

خدمات مرکز تعمیرات مایکروفر بوش در تهران

در بسیاری از مواقع دغدغه ها و امور روزمره فرد را از مراجعه به تعمیرگاه برای تعمیر مایکروفر بوش باز می دارد. امروزه به دلیل فراهم بودن امکانات رفاهی، این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است. در بیشتر موارد اطلاع رسانی در محل به مرکز تعمیرات ماکروفر بوش به سادگی انجام می شود. استفاده از خدمات ارائه شده توسط تیم فنی تعمیر مایکروفر بوش در تهران مزایای ویژه ای را برای شما به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • ارائه خدمات تعمیر ماکروفر بوش در هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل
  • ارائه فاکتور برای شرح هزینه تعمیر مایکروفر بوش
  • ارائه گارانتی برای تضمین کیفیت خدمات تعمیر مایکروفر بوش
  • از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه بهره مند شوید
  • استفاده از قطعات و پارچه اصلی برای تعمیرات ماکروفر بوش
  • داشتن شعب مختلف جهت اعزام سریع تعمیرکاران به محل
  • هزینه های مقرون به صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه

تعمیر ماکروفر بوش قلهک ☎️ 02122193725 نمایندگی بوش

تعمیر ماکروفر بوش در محل

بوش یکی از برندهای شناخته شده و باسابقه آلمانی است. امروزه در کشور ما نیز از انواع محصولات این برند استفاده می شود. این شرکت شعبه های زیادی در سراسر جهان دارد. در کشور ما «بوش پرشین» مفتخر است که مرکز تعمیرات مایکروفر بوش با شعب مختلف در تهران باشد. «بوش پرشین» خدمات تعمیر ماکروفر را درب منزل توسط نیروهای آموزش دیده و مجرب به مشتریان عزیز ارائه می کند. امروزه برای تعمیر مایکروویو بوش نیازی نیست راه زیادی بروید، راه حل فقط یک تماس تلفنی است. مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیر ماکروفر بوش در محل به شرح زیر است:

  • شما از نزدیک شاهد و مشاهده عملکرد تعمیرکار مایکروفر بوش هستید.
  • در وقت و پول شما صرفه جویی می شود؛ زیرا نیازی به جابجایی دستگاه ندارید.
  • خطرات جابجایی و انتقال دستگاه به مرکز کاهش می یابد.

خدمات پس از فروش مایکروفر بوش به چه صورت است؟

یکی از سوالاتی که معمولا در هنگام خرابی و تعمیر مایکروفر بوش از سوی مصرف کنندگان مطرح می شود، مربوط به نحوه استفاده از خدمات پس از فروش این دستگاه است. به طور کلی می توان گفت خدمات پس از فروش یا گارانتی مایکروفر بوش در ایران به دلیل عدم حضور نماینده اصلی این برند تنها توسط تعداد کمی از شرکت های داخلی به مشتریان این محصول ارائه می شود. لذا در صورت خرابی دستگاه شما می توانید با شماره های این مراکز برای تعمیرات ماکروفر بوش خود تماس حاصل فرمایید. اگر قبلا از خدمات این مراکز استفاده کرده اید و راضی نبوده اید، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در «بوش پرشین» استفاده کنید.

برخی از مشکلات رایج ماکروفر بوش

  1. ماکروفر بوش گرم نمی کند
  2. صفحه نمایش ماکروفر کار نمی کند
  3. درب ماکروفر بوش باز نمی شود
  4. دکمه های ماکروفر کار نمی کنند
  5. ماکروفر بوش جرقه می زند
  6. سینی ماکروفر بوش نمی چرخد
  7. ماکروفر بوش خود به خود روشن می شود
  8. ماکروفر بوش بعد از چند ثانیه خاموش می شود
  9. ماکروفر بوش صدای زیادی دارد
  10. فن خنک کننده ی ماکروفر کار نمی کند

ماکروفر بوش گرم نمی کند

اساس فرایند گرم شدن در مایکروویو امواج صوتی حاصل از کارکردن لامپ مگنترون (لامپ اشعه) می باشد. اگر لامپ اشعه معیوب شود گرما تولید نمی کند و غذا گرم نمی شود. در این حالت لامپ اشعه نیاز به تعویض یا سرویس خواهد داشت.
دیود خروجی توان A/C ترانسفورماتور را به D/C تبدیل می کند و ولتاژ را به نزدیک به ۵۰۰۰ ولت می رساند. این ولتاژ بالا قدرت مگنترون را برای گرم کردن غذا تامین می کند. اگر دیود خراب شود، مگنترون ولتاژ کافی برای بهره برداری دریافت نمی کند، مانع از گرم شدن مواد غذایی می شود. دیود را بازرسی کنید و اگر دیود سوخته است، آن را جایگزین کنید.
اگر بررسی دیود سخت است، آن را با مولتی متر بسنجید. در نظر داشته باشید ماکروفر می تواند مقدار قابل توجهی از برق را در خازن ولتاژ بالای خود ذخیره کند، حتی پس از قطع شدن برق ماکروفر به دلیل ولتاژ در حال کار احتمال بروز شوک الکتریکی وجود دارد. در برخی از موارد خرابی برد الکترونیک باعث از کارافتادن قطعات می شود. بهتر است برای رفع و بررسی این مشکل از متخصصان «بوش پرشین» کمک بگیرید.

صفحه نمایش ماکروفر کار نمی کند

اگر صفحه نمایش به صورت جزئی خاموش شود، احتمال خرابی برد دیسپلی، نمایشگر و فلت های آن وجود دارد. متخصصان تعمیر مایکروفر بوش می توانند به تعمیر این قطعات بپردازند؛ اما اگر صفحه نمایش به هیچ وجه کار نمی کند، احتمال مشکل در برق ورودی وجود دارد. در غیر اینصورت برد اصلی کنترل یا صفحه نمایش باید تعویض شود.

عیب یابی دستگاه توسط تکنسین تعمیر ماکیروفر بوش در این مقاله شرح داده شده است تا اگر تکنسین هستید، بدون پرداخت هزینه و تنها با مطالعه این مقاله بتوانید عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوش خود را انجام دهید.

درب ماکروفر بوش باز نمی شود

اگر درب مایکروفر باز نمی شود، ممکن است لازم باشد زبانه ی درب یا دکمه قفل درب را تعمیر یا تعویض کنید. اگر زبانه ی درب شکسته یا آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.
ممکن است در اثر جمع شدن چربی و گرد و غبار دکمه ی باز شدن درب به درستی عمل نکند. بر ای رفع این مشکل ماکروفر را از برق کشیده و اقدام به جرم زدایی کنید.

دکمه های ماکروفر کار نمی کنند

برای تعیین نقص صفحه لمسی و صفحه کنترل، سعی کنید هر یک از دکمه های موجود در کنترل پنل را فشار دهید. اگر برخی از دکمه ها به درستی جواب می دهند در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند، صفحه لمسی و صفحه کنترل را جایگزین کنید.
در برخی موارد عمل نکردن دکمه های ماکروفر با تعمیر یا تعویض بخشی از صفحه کلید قابل حل می باشد. برای این کار با پایکار سرویس تماس بگیرید.

ماکروفر بوش جرقه می زند

یکی از دلایل شایع برای جرقه زدن ماکروفر قرار دادن ظروف فلزی، آبکاری شده و فویل آلومینیومی داخل دستگاه هنگام گرم کردن می باشد. بلافاصله بعد از اینکه متوجه شدید که ماکروفر جرقه می زند دستگاه را خاموش کنید و چک کنید که ظروف فلزی داخل ماکروفر نباشد. اگر مشکل برطرف نشد ایراد از لامپ مگنترون و مسیر پخش اشعه می باشد و حتما باید توسط متخصص تعمیر ماکروویو بوش مورد بازدید قرار گیرد.

سینی ماکروفر بوش نمی چرخد

همانطور که می دانید برای افزایش راندمان ماکروفر و مایکروویو، در اکثر مدل ها سینی گردان تعبیه شده است تا عمل پخت و پز و گرم شدن به صورت یکنواخت انجام شود. برای اینکار یک موتور گردان در قسمت کف ماکروفر قرار داده شده است، شفت این موتور توسط کوپل مخصوص با سینی درگیر می شود و آن را در جهت ساعتگرد و پادساعتگرد می چرخاند. اگر سینی ماکروفر یا مایکروویو بوش نمی چرخد، برای عیب یابی و رفع آن:

  • موتور گردان (موتور کف) را تست کنید و در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید.
  • ولتاژ موردنیاز برای راه اندازی موتور کف را اندازه گیری کنید اگر این ولثاژ مناسب نبود، ایراد از برد کنترل می باشد.
  • کوپل زیر سینی یرا بررسی کنید در صورت معیوب بودن آن را تعویض کنید.

ماکروفر بوش خود به خود روشن می شود

زمانی که ماکروفر یا مایکروویو بوش شما به صورت ناگهانی و خودکار روشن می شود، می تواند موجبات نگرانی شما را فراهم کند. دلیل اصلی این اتفاق وجود مشکل در عملکرد صحیح سوئیچ های درب می باشد. ممکن است پلاتین های این سوئیچ ها ضعیف شده و خود به خود عمل کنند.

در بعضی موارد نیز ایراد در برد کنترل اصلی باعث اعمال ولتاژهای ناگهانی به قطعاتی مانند فن، مگنترون، موتور کف و ... می شود. در این صورت برد الکترونیک باید حتما توسط تکنسین با تجربه تعمیر ماکروفر بوش مورد بررسی قرار گیرد.

ماکروفر بوش بعد از چند ثانیه خاموش می شود

سوئیچ درب ممکن است به طور متناوب خراب شود. علائم گرمای بیش از حد و جرقه زدن هر یک از سوئیچ های درب را بررسی کنید. اگر مشکل از این موارد نبود، از یک مولتی متر برای آزمایش هر سوئیچ استفاده کنید.

اگر هر یک از سوئیچ ها به وضوح آسیب دیده یا فقط پیوستگی متناوب دارند، آن را تعویض کنید.

قبل از تعویض برد کنترل، ابتدا قسمت سوئیچ های درب را بررسی کنید. اگر همه اجزای دیگر به درستی کار می کنند، برد کنترل را تعویض کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل جرقه نزدن مایکروفر خود می توانید با مرکز تعمیرات مایکروفر بوش در تهران تماس بگیرید.

ماکروفر بوش صدای زیادی دارد

اگر حین استفاده از ماکروفر یا مایکروویو بوش خود متوجه صدای غیرطبیعی و زیاد ماکروفر شدید، بلافاصله ماکروفر را خاموش کرده واستفاده از آن را متوقف کنید. به طور کلی صدای ناشی از کارکردن فن، مگنترون، ترانس و موتور کف در حالت عادی طبیعی است. اما اگر صدای ماکروفر در حین کارکردن بیش از اندازه و غیر معمولی باشد، هر یک از قطعات ذکر شده باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

گاهی نیز ممکن است سر و صدای زیاد به دلیل جرقه زدن در داخل محفظه ی ماکروفر باشد. که در اینصورت باید علت جرقه را جویا شوید.

فن خنک کننده ی ماکروفر کار نمی کند

برای خنک کننده ی اجزای داخلی ماکروفر مخصوصا لامپ مگنترون، یک فن تعبیه شده است. ترموستات دمای هوا را کنترل می کند و در صورت لزوم فن را روشن می کند. اگر ترموستات معیوب باشد، به هیچ وجه موتور فن را روشن نمی کند. از یک مولتی متر برای تست ترموستات استفاده کنید. موتور فن را خارج کرده و به صورت مستقیم تست بگیرید. در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید.

در برخی از مدل های ماکروفر یک فن برای ایجاد جریان هوای گرم وجود دارد. که در صورت لزوم باید مورد بررسی قرار گیرد.

ممکن است ایراد از برد کنترل باشد. اگر برد کنترل معیوب شود، قادر به ایجاد هماهنگی بین قطعات مختلف و تامین ولتاژ موتور فن نخواهد بود. در این صورت باید برد کنترل برای تعمیر یا تعویض بررسی شود.

سوالات متداول تعمیر ماکروفر بوش

اگر شما هم نیاز به تعمیر ماکروفر بوش داشتید با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات مایکروفر بوش چقدر است؟

تعرفه های تعمیر بر اساس نرخ رسمی اتحادیه تنظیم می‌شود. با این وجود قیمت قطعات مطابق با نرخ روز محاسبه می‌گردد. برای استعلام دقیق قیمت تعمیرات تماس حاصل فرمایید.

آیا ماکروفر بوش فقط در مدل های اینورتر می باشد؟

خیر، ماکروفرهای بوش در 2 مدل اینورتر و معمولی می باشند.

تعمیرکار ماکروفر بوش چه زمانی در محل حاضر میشود؟

پس از تماس با شماره 02122193725 یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت «بوش پرشین» تعمیرکار ماکروفر بوش در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

دیدگاه کاربران